Op 21 juni van 15 tot 19 uur voor ongeveer 50 personen
Is dat mogelijk? Zag in de agenda dat de bar nog vrij was
Wat zijn de mogelijkheden qua catering ze zou graag willen beginnen met koffie met wat lekkers
Dan een borreltje met evt een hapje en afsluiten met wat eten
Groetjes Manon Sijm